loading...

اینترنت و کامپیوتر

بازدید : 2135
دوشنبه 23 بهمن 1402 زمان : 19:06

نرخ پرش چیست؟ نرخ پرش به عنوان درصدی از بازدیدکنندگان سایت تعریف می شود که قبل از باز کردن یک صفحه دیگر وارد وب سایت شما می شوند و سایت شما را ترک می کنند. با استفاده از گزینه نرخ پرش در گوگل آنالیتیکس می توانید نرخ پرش سایت خود را مشاهده کنید. بگو کاملا اشتباه می کنی. هر چه بازدیدکنندگان مدت بیشتری در سایت شما بمانند، زمان بیشتری برای تبدیل آنها به مشترکین و مشتریان خواهید داشت. اما چگونه می توانید کاربران را متقاعد کنید که مدت بیشتری در سایت شما بمانند و صفحات بیشتری را ببینند؟

خوشبختانه، راه‌های ساده و رایگانی وجود دارد که می‌توانید از آنها برای بهبود نرخ پرش وب‌سایت و رشد کسب‌وکارتان استفاده کنید.

معرفی روش های کاهش بانس ریت

بهبود سرعت سایت

شاید هنوز آن را نمی دانستید، اما سرعت وب سایت شما برای بهبود نرخ پرش وب سایت شما بسیار مهم است. در واقع، طبق گفته گوگل، 53 درصد از بازدیدکنندگان سایت های موبایل، صفحه ای را که بارگذاری آن بیش از 3 ثانیه طول می کشد، رها می کنند و به ازای هر ثانیه که بارگذاری کاربران در سایت بیشتر طول می کشد، شانس شما برای پرش از سایت K افزایش می یابد. قابل ملاحظه ای. در نتیجه، نباید بازدیدکنندگان وب سایت خود را منتظر نگه دارید!

می توانید از ابزاری مانند GTmetrix برای تست سرعت وب سایت خود استفاده کنید. این ابزار نه تنها سرعت سایت شما را به شما نشان می دهد، بلکه توصیه هایی برای بهبود آن به شما می دهد. اگر وب سایتی در وردپرس دارید، می توانید از افزونه هایی مانند WP Smush و W3 Total Cache برای بهبود سرعت سایت خود استفاده کنید.

استفاده از تصاویر و ویدئو

همانطور که در مورد استفاده از انواع فرمت های محتوا صحبت کردیم، باید تصاویر و ویدیوهای زیبایی را به وب سایت خود اضافه کنید تا نرخ پرش سایت خود را بهبود بخشید. بسیاری از کاربران زمان زیادی را صرف خواندن محتوای وب سایت نمی کنند، بنابراین باید توجه آنها را با تصاویر و ویدیوها جلب کنید.

شما باید تصاویر و ویدیوهای با کیفیت را در صفحه اصلی خود اضافه کنید تا بازدیدکنندگان به محض جلب توجه وارد سایت شما شوند. بسیاری از وب سایت ها این کار را انجام می دهند در حالی که سعی می کنند صفحه اصلی را نسبتاً ساده نگه دارند، برای مثال به وب سایت Panera مراجعه کنید.

اگر ابزاری برای استخدام یک عکاس ندارید، سایت‌هایی مانند Unsplash هزاران عکس زیبا و رایگان ارائه می‌دهند.

ایجاد محتوا

ایجاد محتوا به روشی پایدار یکی از بهترین راه‌ها برای نگه داشتن کاربران طولانی‌تر در سایت و تشویق آنها به بازدید از صفحات دیگر است. محتوای مفید و جذاب باعث ایجاد ترافیک برای وب سایت شما می شود. وقتی ترافیک ایجاد می شود، کاربران مدت بیشتری در سایت شما می مانند، مطالب را می خوانند و در نهایت به مشترک یا مشتری شما تبدیل می شوند. در واقع، طبق گفته HubSpot، شرکتی که بیش از 16 پست وبلاگ در ماه منتشر می کند، 4.5 برابر بیشتر از شرکتی که صفر تا چهار پست وبلاگ در ماه منتشر می کند، سرنخ دریافت می کند./p>

در نتیجه، شما باید یک برنامه تولید محتوا داشته باشید که پایدار باشد و محتوای متنوعی را برای همه فراهم کند. همه محتوای متنی را دوست ندارند، بنابراین باید از قالب‌های مختلف مانند محتوای متنی، ویدیو، اینفوگرافیک، فایل‌های صوتی و غیره استفاده کنید

یکی دیگر از نکات بسیار مهم برای محتوا، پیاده سازی لینک سازی داخلی است. پیوندهای داخلی مفید و مرتبط که در سرتاسر محتوای شما پراکنده شده اند، می توانند کاربران را به قسمت های جالب دیگر سایت راهنمایی کنند و آنها را وادار به مطالعه بیشتر سایت شما کنند.

تست A/B

همانطور که برای بهبود نرخ پرش وب سایت خود تلاش می کنید، نباید آن را به شانس بسپارید. شما باید A/B همه چیز را تست کنید تا ببینید چه چیزی برای سایت شما کار می کند و چه چیزی نه. ممکن است از مشکلات کوچکی که باعث می شود کاربران وب سایت شما را ترک کنند شگفت زده شوید. به عنوان مثال، کاربران ممکن است سایت شما را به دلیل رنگ دکمه تماس به اقدام شما ترک کنند.

در نتیجه، باید تست های A/B را اجرا کنید و تمام جنبه های وب سایت خود را بررسی کنید. به عنوان مثال، آیا افزودن یک پاپ آپ به صفحه اصلی، نرخ پرش شما را بهبود می بخشد یا به صفحات دیگر آسیب می رساند؟ آیا تغییر فونت سایت باعث جذب کاربران به وب سایت می شود؟ آیا نمایش یا پنهان کردن نوار پیشرفت باعث بهبود یا بدتر شدن نرخ پرش شما می شود؟ وقتی می گوییم باید A/B همه چیز را تست کنید، منظور ما واقعاً همه چیز است!

  1. هدف گیری کاربرانی که سایت را ترک کرده اند

آیا می‌دانستید که بیش از ۷۰ درصد از افرادی که وب‌سایت شما را ترک می‌کنند، هرگز باز نمی‌گردند؟ اگر اکنون نرخ پرش سایت خود را بهبود ندهید، قطعاً مشتریان زیادی را از دست خواهید داد. یک راه موثر برای جلوگیری از فرسایش مشتری و کاربر و بازگرداندن آنها به وب سایت و در نهایت تبدیل آنها به مشترک یا مشتریان جدید، استفاده از پنجره های بازشو زمانی است که کاربر در شرف خروج است.

پنجره‌های بازشو بر اساس قصد خروج می‌توانند زمانی را که کاربران سایت شما را ترک می‌کنند نشان دهند و سپس پیام‌های هدفمند را در همان زمان برای آنها ارسال کنند. این پیام‌های پاپ‌آپ می‌توانند بازدیدکنندگان را تشویق کنند که ایمیل‌های خود را در سایت شما قرار دهند، آهن‌رباهای سرب یا عوامل توجه مشتری را دانلود کنند، یا حتی اگر سایت شما یک سایت فروشگاهی است، می‌توانید تخفیف‌هایی را به کاربران ارائه دهید. در نتیجه، این پاپ آپ های خروجی نه تنها می توانند نرخ پرش وب سایت شما را بهبود بخشند، بلکه در برخی موارد می توانند فروش سایت شما را نیز افزایش دهند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 261
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • بازدید امروز : 22
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 102
  • بازدید سال : 4179
  • بازدید کلی : 5713
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی